جبهه فرهنگی فاطمیون

قلمها اگر در دنیا برای خدا و برای خلق خدا به کار بیفتد ، مسلسلها کنار می رود، و اگر برای خدا و برای خلق خدا نباشد مسلسل ساز می شود؛ مسئولیت بزرگ شما امروز قلمهایی است که در دست شماست.
امام خمینی «ره»

امروز جنگ، جنگ اراده هاست. جنگ عزم های راسخ، هرکه عزمش بیشتر بود او برنده است.
امام خامنه ای

پیوندها

نمایشگاه دائمی کتاب جبهه فرهنگی فاطمیون

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح مطالعات فرهنگی شهرستان بابل، جبهه ی فرهنگی فاطمیون بابل با همکاری و همراهی جمعی از فعالان فرهنگی و با حمایت بعضی از مسئولان شهرستان خصوصا امام جمعه ی محترم شهر بابل، در مصلای این شهر اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کتاب نموده است.

در این نمایشگاه؛ طبق  برنامه مطالعاتی از پیش صورت گرفته، در ابتدا با شناسایی کتابهای خوب که بر اساس چهار ویژگی داستانی،اخلاق محور، شخصیت بومی و فراگیر بودن مخاطب شناسایی شده است ، گزیده هایی از مطالب کتاب به صورت تابلو عکس در چند جمله اثرگذار در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد. در کنار نمایشگاه نیز یکی از مبلغین آموزش دیده کتابخوانی به بیان معرفی این کتاب اهتمام می نماید . از نکات جالب توجه در این نمایشگاه  این است که اثر معرفی شده به مخاطب داده می شود و مخاطبین در صورت مطالعه ی کتاب و عدم رضایت از آن می توانند هفته ی بعد این اثر را به نمایشگاه تحویل داده و وجه آن را دریافت نمایند.


        نمایشگاه کتاب




        




        





           


         



         



                    



         


         


         


  • جبهه فرهنگی فاطمیون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">